среда, 27 мая 2020 г.

Питання до семестрового екзамену з дисципліни 
 «Соціальний супровід клієнта»

1.     Розкрити поняття «соціальний супровід» та його результативність.
2.     Охарактеризувати принципи соціального супроводу.
3.     Розкрити зміст соціального супроводу: мета, завдання, принципи.
4.     Охарактеризувати об’єкти і субєкти соціального супроводу.
5.     Визначити соціальні послуги, які надаються в процесі соціального супроводу.
6.     Розкрити методи соціального супроводу.
7.     Визначити сутність індивідуальної соціальної роботи з клієнтом.
8.     Розкрити умови та принципи реалізації соціального супроводу клієнта.
9.     Назвати основні форми соціальної роботи, на яких базується соціальний супровід.
10. Розкрити зміст соціальних послуг, які надаються клієнту в процесі соціального супроводу.
11. Охарактеризувати сутність поняття комплексності послуг, що надаються особам у складних життєвих обставинах.
12. Обґрунтувати тривалість терміну надання послуг та пролонгованість результатів як складової соціального супроводу.
13. Дати характеристику структурам та спеціалістам, які залучаються до роботи з клієнтом в процесі здійснення соціального супроводу.
14. Визначити умови та особливості отримання згоди клієнта на надання послуг в межах соціального супроводу.
15. Розкрити сутність технології соціального супроводу.
16. Дати характеристику кожного з етапів соціального супроводу клієнта.
17. Розкрити зміст діяльності соціального працівника на кожному етапі соціальної роботи з клієнтом.
18. Розкрити сутність соціального супроводу прийомної сімї.
19. Визначити мету і завдання соціального супроводу прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу.
20. Розкрити сутність соціального супроводу сімї, що опинилася у складних життєвих обставинах.
21. Дати характеристику кризовим центрам соціально-психологічної допомоги.
22. Визначити основні форми і методи роботи з неповнолітніми, які вчинили правопорушення.
23. Визначити основні завдання соціального супроводу випускників інтернатних закладів.
24. Розкрити етапи соціального супроводу дітей та молоді, які перебувають у конфлікті з законом.
25. Охарактеризувати критерії припинення соціального супроводу випускників інтернатних закладів.
26. Визначити особливості роботи соціального педагога з сім’ями, що опинилися у складних життєвих обставинах.
27. Розкрити зміст діяльності соціального педагога щодо соціального захисту дітей пільгових категорій в навчальному закладі.
28. Висвітлити пріоритетні напрями роботи в діяльності ЦСССДМ.
29. Розкрити перелік послуг соціального супроводу, які надають у системі ЦСССДМ.
30. Охарактеризувати сутність планування соціальної допомоги  в ЦСССДМ.
31. Розкрити специфіку організації підготовчого етапу соціального супроводу дітей та молоді, які повертаються із місць позбавлення волі.
32. Дати визначення терміну «особа із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»
33. Назвати категорії дітей та молоді, які перебувають у конфлікті зі законом і потребують соціального супроводу.
34. Розкрити сутність процесу ресоціалізації молодих людей, які звільнилися із місць позбавлення волі.
35. Охарактеризувати етапи соціальної адаптації молоді, яка перебуває у конфлікті із законом.
36. Розкрити види послуг, що надаються прийомним сім’ям і дитячим будинкам сімейного типу в процесі соціального супроводження.
37. Охарактеризувати основні принципи соціального супроводження прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу.
38. Визначити категорії населення, які потребують першочергового надання соціального супроводу.
39. Розкрити відмінності соціального супроводу хворих людей (ВІЛ/СНІД, наркоманія, онкологічні захворювання).
40. Охарактеризувати основні форми соціальної роботи, на яких базується соціальний супровід.


Практичні:
1.     Скласти сценарій проведення першої бесіди з клієнтом (категорія клієнта за вибором студента)
2.     Розробити пропозиції для поліпшення соціального супроводу на сучасному етапі.
3.     Окреслити знання, які є базовими для технології соціального супроводу, незалежно від категорії клієнта, з яким працює спеціаліст.
4.     Скласти короткий опис життєвої ситуації знайомої вам дитини, яка знаходиться під соціальним супроводом, в т.ч. зазначте соціальну категорію, до якої належить дитина, та підстави взяття її під соціальний супровід.
5.     Спроектувати послідовність дій соціального працівника при реалізації соціального супроводу клієнта, який тільки повернувся з місця позбавлення волі.
6.     Розробити правила налагодження взаємодії з неповнолітніми та молоддю, які повернулись з місць позбавлення волі.
7.     Розробити план соціального супроводу неповнолітніх, які вчинили правопорушення.
8.     Скласти орієнтовний план соціального супроводження сімї, яка усиновила дівчину 7 років із школи-інтернату
9.     З’ясувати та охарактеризувати види послуг, які необхідно надати клієнтам у наступних ситуаціях (усно).
10. Обґрунтувати стосовно яких груп клієнтів соціального працівника соціальний супровід є обов’язковим:
-         прийомна сімя;
-         випускник інтернатного закладу з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
-         неповнолітня матір;
-         молода особа, яка повернулася з місць позбавлення волі;
-         дитячий будинок сімейного типу.
11. Розробити перспективний план роботи (прогноз) можливих видів послуг для випускників інтернат них закладів.
12. Довести чи спростувати твердження про те, що соціальний супровід базується на індивідуальному підході до отримувача послуг.
13. З’ясувати та охарактеризувати види послуг, які необхідно надати клієнтам у наступних ситуаціях (усно).
14. Розробити програму інтерв’ю з травмованою дитиною.
15.Розробити план соціального супроводу сім’ї (ситуація).
16. Розробити рекомендації вчителю з підтримки дитини в класі після розкриття випадку насильства.
17. Розробити план-конспект тренінгового заняття для неповнолітніх, які вчинили правопорушення.
18. Проаналізувати ситуацію та розробити алгоритм дій соціального працівника (ситуація)
19. Проаналізувати ситуацію та розробити алгоритм дій соціального працівника (ситуація)
20. Підготувати текст бесіди, враховуючи існування трьох фаз розвитку бесіди:
- знайомство і налагодження взаєморозуміння;
- спільне обговорення і аналіз проблем, обговорення очікуваних результатів;
- визначення мети та засобів соціальної підтримки й отримання згоди, що закріплюється підписанням домовленості щодо подальшої роботи.






Комментариев нет:

Отправить комментарий

Питання до державного екзамену з дисципліни "Психологія соціальної роботи" Теоретичні. 1.       Висвітлити місце психол...